♡ Darmowa dostawa dla wszystkich zamówień! ♡ Teraz -10% na pierwsze zamówienie z kodem: Witaj10!
♡ Darmowa dostawa dla wszystkich zamówień! ♡ Teraz -10% na pierwsze zamówienie z kodem: Witaj10!
Koszyk 0

Najczęstsze pytania

W jaki sposób mogę śledzić status zamówienia? Zamówienie możesz śledzić na stronie: Link. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.

Jaki Jest koszt dostawy? Kosz dostawy jest DARMOWY dla wszystkich zamówień.

Skąd pochodzą produkty ?Produkty wysyłane są od naszych partnerów z Polski oraz za granicy, ponieważ nie posiadamy jeszcze własnego centrum logistycznego.

Czy mogę zapłacić za pobraniem:

Istnieje taka możliwość, ale nie za wszystkie produkty, proszę w tej sprawię napisać do nas emaila bądź skontaktować się przez Instagram.

W jakim czasie mogę spodziewać się mojego zamówienia ?
Uprzejmie informujemy, że z powodu panującej globalnej pandemii COVID - 19, mogą wystąpić opóźnienia w dostawie zamówień nawet do 14 dni roboczych. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy!
zamówień dociera średnio w okresie od 24h do paru dni, pod każdym produktem jest informacja o czasie wysyłki.

Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, bądź z braku w magazynie  dostawa może się  wydłużyć 
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane ?
Twoje zamówienia są wysyłane od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem na podanego maila lub numer telefonu.
Co w przypadku kiedy minął wyznaczony termin dostawy, a towar nie dotarł?
Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

Czy mogę dokonać modyfikacji zamówienia po dokonaniu płatności?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub wariantu zamówienia. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym w mailu wysłanym na  ecotiny@gmail.com z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.

Czy można zmienić adres zamówienia po dokonaniu płatności?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adres na którym ma zostać dostarczone zamówienie. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym w mailu wysłanym na ecotiny@gmail.com z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.

Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?
W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.

Gdzie znajdę numer zamówienia?
Numer zamówienia powinien przyjść od razu po zakupie na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

Jak mogę się z Państwem skontaktować ?
Przed kontaktem polecamy zapoznać się z naszą stroną “Najczęściej zadawane pytania”. W przypadku dodatkowych pytań lub problemów prosimy o wysłanie wiadomości na maila ecoandtiny@gmail.com lub na numer: 793005007 albo wypełnienie naszego formularza kontaktowego. Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać w przeciągu 24h.

Czy rozmiary produktów w rzeczywistości mogą różnić się od tych podanych w opisie?Niektóre z naszych produktów produkowane są ręcznie, dlatego też ich wymiary mogą różnić się o 10% w stosunku do tych, które podane są w opisie produktu.

Czy zdjęcia produktów na stronie odzwierciedlają ich rzeczywisty wygląd? Staramy się zamieszczać zdjęcia o najwyższej jakości tak, aby odzwierciedlały one każdy szczegół naszych produktów. Natomiast produkt może nieznacznie się różnić od tego na zdjęciu w przypadku surowców lub sposobów produkcji, które wpływają na efekt końcowy np. w przypadku produktów ręcznie robionych. Różnice te zazwyczaj mieszczą się w granicy 10% deklarowanego rozmiaru.

Czy Państwa produkty są bezpieczne dla dzieci?
Tak, wszystkie nasze produkty są bezpieczne dla dzieci. Natomiast niektóre z nich ze względu na swoje rozmiary posiadają ograniczenia wiekowe. Każdy produkt posiadający tego rodzaju ograniczenia posiada w swoim opisie stosowną informacja ostrzegającą. 
Jak mogę dokonać zwrotu zamówienia?
Na dokonanie zwrotu zamówienia masz 14 dni. 

ZWROT TOWARU PRZEZ KLIENTA Krok po kroku:

1. W terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru Klient może złożyć Pośrednikowi oświadczenie o zwrocie towaru nabytego od Sprzedawcy.


2. Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie towaru:
Klient zobowiązuje się do wysłania towaru do Sprzedawcy, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar. Towar musi zostać dostarczony na adres Sprzedawcy, podany przez Pośrednika, który zobowiązuje się, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru przez Sprzedawcę zwrócić Klientowi cenę produktu.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

3. Oświadczenie o zwrocie można złożyć drogą elektroniczną. Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
4. Klient ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy.

Zgodnie z art. 23 ustawy - konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.
Kurier: ok.16 zł

Paczkomat: ok. 13 zł

Poczta Polska: ok14 zł


5. Zwroty odesłane na adres Pośrednika utylizowane są po upływie 30 dni od daty odebrania.

 Odstąpienie od umowy przed dostarczeniem towaru
Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przed otrzymaniem towaru. W takiej jednak sytuacji sprzedawca - jeżeli wysłał już zamówiony przez klienta produkt - ma możliwość obciążenia go kosztami, które konsument zobowiązany byłby ponieść, w sytuacji odstąpienia od umowy po odbiorze towaru (odstąpienie od umowy), czyli na przykład kosztami wysyłki towaru do sprzedawcy.

konsument korzysta z prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i jest to związane z koniecznością odesłania zakupu, to obowiązek poniesienia kosztu przesyłki w tym wypadku spoczywa na konsumencie.

koszty wysyłki towaru, czyli odesłania rzeczy do sklepu, ponosi konsument. Nie sprzedawca.



Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-kto-ponosi-koszty-zwrotu-oraz-wysylki-przesylki

Co Zrobić jak produkt który został zamówiony, jest wadliwy?

nie tyczy się to błędów w opisie produktu, taką sytuacje traktujemy jako ZWROT, błąd w opisie produktu, nie jest uznawany jako powód do REKLMACJI! 

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE Krok po kroku:

Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. Zgodnie z przepisami, jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może zażądać nieodpłatnej naprawy albo wymiany w celu doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową.

1. W celu ułatwienia Klientowi przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego Pośrednik przejmuje na siebie obowiązki związane z odpowiedzialnością Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady nabytego przez Klienta towaru. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: ecotiny@gmail.com bądź w formie listownej na adres Pośrednika. W terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji Pośrednik ustosunkuje się do reklamacji konsumenta.


2. Klient w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem strony internetowej Pośrednika uprawniony jest do zgłoszenia tego faktu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: ecotiny@gmail.com bądź w formie listownej na adres Pośrednika.


3. Klient uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji dot. świadczenia przez pośrednika usługi pośrednictwa. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: ecotiny@gmail.com bądź w formie listownej na adres Pośrednika.


4. Zgłoszenie Klienta powinno zawierać dane adresowe Klienta, imię i nazwisko Klienta, a także dokładne wskazanie nieprawidłowości, której dotyczy zgłoszenie wraz z uzasadnieniem zgłoszenia.


5. Pośrednik ustosunkuje się do otrzymanego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty jego otrzymania.


6. Wszelkie reklamacje dotyczące płatności winny być zgłaszane podmiotowi odpowiedzialnemu za wykonanie płatności, tj. bankowi bądź innemu podmiotowi za pośrednictwem którego przekazywane są środki pieniężne.